۰۵ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۲
کد خبر: ۶۲۱۹۸۱
آیت الله سبحانی در دیدار وزیر صمت:

قانون خصوصی سازی در جهت منافع ملی باشد | دولت امور را به مردم واگذار کند

قانون خصوصی سازی در جهت منافع ملی باشد | دولت امور را به مردم واگذار کند
حضرت آیت الله سبحانی با بیان این که قانون خصوصی سازی باید در جهت منافع ملی باشد، گفت: وضعیت خصوصی سازی‌ باید اصلاح شود و در این زمینه منافع ملی مورد تاکید قرار گیرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت امروز با حضور در شهر مقدس قم با حضرت آیت الله سبحانی از مراجع تقلید دیدار و گفت وگو کرد.

حضرت آیت الله سبحانی در این دیدار که در مؤسسه امام صادق(ع) برگزار شد، با اشاره به لزوم توجه به توانمندی های داخلی تصریح کرد: دولت باید از تولید ملی حمایت کند و مردم نسبت به مصرف کالای داخلی اهتمام داشته باشند.

وی با تأکید بر این که قانون خصوصی سازی در جهت منافع ملی باشد، افزود: وضعیت خصوصی سازی‌ باید اصلاح شود و در این زمینه منافع ملی مورد تاکید قرار گیرد دولت باید امور را به خود مردم واگذار کند و نظارت بر امور را عهده دار شود.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم تصریح کرد: قانون خصوصی سازی باید در جهت منافع ملی باشد، وضعیت خصوصی سازی‌ باید اصلاح شود و در این زمینه منافع ملی مورد تاکید قرار گیرد.

این مرجع تقلید همچنین تأکید کرد: باید مواد غذایی از نظر ‌سلامت و بهداشت مورد توجه باشد و در این زمینه وزارت های مربوطه، وظیفه دارد نظارت جدی و توجه کافی نسبت به سلامت غذای مردم علی الخصوص مواد غذایی وارداتی داشته باشد.

محمد قمین
ارسال نظرات